4 kroky v Žiadosti o nákup tovaru na splátky
1. krok - identifikácia užívateľa podľa rodného čísla.

2. krok - údaje o vybratom výrobku z Vášho e-shopu. Tu si môže užívateľ vybrať splátkovú kombináciu podľa svojich možností.

3. krok - údaje o klientovi

4. krok - údaje o zamestnaní

Následne sa vytvorí súhrn žiadosti na kontrolu s možnosťou priložiť naskenované doklady potrebné na overenie žiadosti.


4) Po schválení žiadosti o úver vám bude vytvorené konto v klientskej zóne Quatra.
5) Kuriér vám doručí zmluvu o poskytovaní služieb spolu s identifikačným číslom do klientskej zóny Quatra, podpísanie tejto zmluvy Vám umožní v budúcnosti vybaviť akýkoľvek produkt Quatro online.
6) Do 24 hodín od podpisu zmluvy, ktorú vám doručil kuriér, vám Quatro pošle 8-miestný kód SMS správou ako prvotné heslo do klientskej zóny.
7) Klientskym identifikačným číslom a prvotným heslom sa prihláste do klientskej zóny Moja zóna na internetovej adrese
https://www.cfh.sk/klientska-zona/login.
8) SMS správou dostanete autorizačný kód, ktorým podpíšte splátkovú zmluvu v klientskej zóne.
9) Udelením súhlasu so splátkovou zmluvou v klientskej zóne potvrdíte jej správnosť a týmto je zmluva o úver riadne uzavretá.